Wat te doen als mijn pas niet werkt bij een laadpaal?

Problemen bij de laadpaal? Balen zeg! Lees hieronder welke stappen je kunt volgen als je pas niet lijkt te werken.

  1. Nieuwe autopas? Dan werkt de laadchip pas na 48 uur. Hou de dagtekening van de pasbrief aan als beginpunt voor deze 48 uur.
  2. Heb je een hybride auto? Check dan of je auto het aantal kilowattuur aankan. Vaak kunnen alleen volledig elektrische auto's terecht bij een snellaadpaal.
  3. Nog één keertje proberen. Probeer het nog een keer bij een andere stekker of bij een andere laadpaal (het liefst ook van een andere aanbieder, als dat kan).
  4. Neem contact op met de laadpaal beheerder. Hij kan direct checken of er sprake is van een storing met de paal. Het telefoonnummer van de beheerder is op de laadpaal te vinden.

Werken bovengenoemde oplossingen niet? Dan gaan wij voor je op onderzoek uit. In dit geval ontvangt onze Servicedesk graag de volgende gegevens per telefoon (bel 0885 885 861) of per e-mail.

  • Klantnummer of kenteken van je pas.
  • NL-TCE nummer (ook te vinden op je autopas).
  • Een korte omschrijving van wat er misgaat.
  • Graag ook datum, locatie en merk laadpaal vermelden.

 

 

 

 

Ik heb een andere vraag