Straatparkeren lukt niet, hoe nu verder?

Heb je een goede internetverbinding en staan de locatievoorzieningen aan, maar kun je je parkeeractie niet stoppen? Dan is er waarschijnlijk sprake van een storing. Op werkdagen tussen 9:00 - 17:00 uur kun je contact opnemen met onze Servicedesk via 0885 885 861.

Als onze Servicedesk niet beschikbaar is kun je ons ook een e-mail sturen met in ieder geval de volgende gegevens:

1. Welke melding kreeg je te zien? Stuur als dat kan ook een screenshot mee.
2. Met welke telefoon (merk) gebruik je onze parkeerapp?
3. Welke versie van de parkeerapp gebruik je nu?
4. Met welk kenteken heb je geparkeerd?
5. Op welke datum en tijd wilde je de parkeeractie stoppen?

We zullen per situatie bekijken wat een correcte oplossing is voor het probleem. Als er sprake is van een landelijke storing zorgen we er uiteraard voor dat je nooit teveel betaald voor je parkeerbeurt. In dat geval is het alleen nodig dat je vraag 4 en 5 beantwoordt.

Belangrijk: Lukt het niet om een parkeeractie te starten door een storing? Haal dan een kaartje bij de parkeerautomaat om te voorkomen dat je een parkeerboete krijgt.

Ik heb een andere vraag