Zo besteden wij jouw maandbijdrage in 2018

1 november 2018

Hier lees je hoe wij in 2018 jouw maandbijdrage besteden aan onze dagelijkse business, én aan verbeteringen die gedoe bij jou wegnemen.

Onze medewerkers
De mensen die jou helpen als je ons belt of e-mailt en degenen die je maandelijkse factuur maken worden hiervan betaald. Ook andere kosten voor personeel zoals opleiding, werving en reiskosten vallen hieronder.

Verbeteringen IT-systemen
In 2018 investeren we flink in aanpassingen van onze IT-systemen. We werken toe naar een flexibel systeem, zodat we jou nog beter kunnen helpen. Bijvoorbeeld met een nieuw klantportaal waarin jij makkelijk zelf aanpassingen doet in je gegevens. Verder investeren wij het hele jaar door in verbeteringen van onze dienstverlening. Zo blijven wij regelmatig nieuwe updates van onze apps uitbrengen: Tanken, Carwash en Parkeren met MKB Brandstof en online inspiratieplatform Groeifactor.

Gebruik betaalnetwerken
Wij maken gebruik van de betaalnetwerken van Travelcard en het Nationaal Parkeer Register. Zodat jij overal onbezorgd onze diensten tanken, carwash en parkeren kan gebruiken.

Marketing
Wij willen blijven groeien, zodat we nóg meer ondernemers in Nederland verder kunnen helpen. Omdat we geloven in ondernemerschap. En hoe meer ondernemers meedoen, hoe effectiever we jou helpen. En hoe sneller we onze diensten kunnen verbeteren. Daarom investeren we erin onze diensten onder de aandacht van ondernemers te brengen.

Winstafdracht
Coöperatie LaatBloeien, de eigenaar van MKB Brandstof, vindt haar maatschappelijke impact belangrijker dan winst. In 2018 investeert Coöperatie LaatBloeien in LaatBloeien.nl, de Change Club, en meer initiatieven die bijdragen aan een houdbare economie die om mensen draait. Zoals Jens.nl, voor onderlinge hypotheken, zonder de bank.

Externe inhuur & advies
Voor onze Adviesdesk Fiscaliteit & Mobiliteit werken we samen met een professionele 'onderaannemer' die de juiste specialisten in dienst heeft. Zodat jij al je fiscale vragen rondom mobiliteit bij ons kwijt kan. Verder vragen wij regelmatig hulp van allerlei gespecialiseerde adviseurs, fiscalisten en bedrijfsjuristen. Ook tijdelijke externe inhuur, bijvoorbeeld bij een zwangerschapsverlof of tijdelijk project, valt onder deze post.

Overige kosten
Denk hierbij aan telefoonkosten, bankkosten, website-hosting en alle andere dingen die wij nodig hebben om ons werk goed te doen.

Jouw verzamelfactuur
Wij verwerken meer dan vijf miljoen transacties per jaar en voeren meer dan een miljoen automatische incasso's uit. Dit vraagt om flinke investeringen in alle systemen die hierbij nodig zijn. Zodat jij elke maand onbezorgd jouw fiscusproof verzamelfactuur kan inboeken.

Huisvesting
Alle uitgaven die we doen aan huur, onderhoud en verbetering van ons kantoor in het Groot Handelsgebouw aan het Stationsplein van Rotterdam.

Deel dit artikel