Collega vertelt

23 februari 2021

Neem je wel eens contact op met onze servicedesk? Dikke kans dat je Alisha gesproken hebt. Samen met haar collega's beantwoordt zij alle telefoontjes en e-mails die binnenkomen. Zij zitten met z'n allen op een afdeling, bij ons op kantoor. Nou ja, nu even niet dan. Ze had een paar leuke contacten met klanten waar ze trots op was. Die delen we graag hier.

Servicemedewerker/kaartlezer
Een ondernemer belde vanuit België. We zijn bij veel tankstations aangesloten in België, maar niet bij allemaal. Deze man stond net bij een  tankstation waar hij niet met onze pas kon tanken. Hij had slecht internet en kon zijn navigatie niet aanzetten om naar een ander tankstation te rijden. Toen speelde Alisha even voor navigator en loodste hem naar een station waar hij wel kon tanken.

Stapje extra doen
Een klant met een hoofdkantoor in België had net een nieuwe vestiging in Nederland geopend. Daarvoor moesten voor zijn autopassen wat dingen geregeld worden. Wij hebben geen banden met telecombedrijven. Maar toen de man noemde dat het lastig was welk telecombedrijf hij nou moest kiezen voor zijn nieuwe vestiging, hielp Alisha hem daar ook mee verder. Dat waarderen wij enorm aan haar. En wij zeggen dus, Alisha, ga vooral zo door!

Wie is Alisha?

Alisha Boomgaards, werkt sinds 2018 bij ons. Ze is een enthousiaste klantenservicemedewerkster. Je ziet haar bijna nooit niet-lachend. En zoals de meesten bij ons, doet ze graag iets extra's. Meer doen dan gevraagd wordt, daar is zij goed in. Daar zijn we heel blij mee, want zij en haar collega's maken dat jij goed en vriendelijk geholpen wordt wanneer je contact opneemt.

Deel dit artikel