"Ik gaf veel geld uit om door te groeien"

Marco Aarnink - Print.com

Marco Aarnink verkocht als kleuter al gipsen beeldjes langs de deur. Even later, als 11-jarige verkocht hij om half zeven 's ochtends koffie aan de marktlui voordat de horeca open was. En zo stond hij, voordat hij het doorhad, acht jaar gordijnen te verkopen op de markt. Je kan zeggen dat ondernemen in zijn bloed zit. Marco houdt open gesprekken met zijn personeel waar het management niet bij mag zijn. Daarvoor moeten hij en zijn managementteam soms echt slikken. Maar het is heel goed voor de groei van zijn bedrijf.

Marco praat met Kees de Jong over hoe hij zijn bedrijf verkocht voor de hoofdprijs, en daarna het zwarte gat in viel. Hoe ontbijtsessies met je personeel voor cruciale inzichten zorgen. En waarom gordijnen op de markt verkopen de beste leerschool is.

Uitgelezen? Delen maar!

Groeifactor-app

Ondernemers-inspiratie voor onderweg: luister gesprekken, kijk video’s, lees artikelen.